Rolakatalog

"Nie prowokujcie kretyna, by napisał arcydzieło, a nuż mu się uda!" Stanisław Jerzy Lec

Nie usuwam, ale zmieniam przeznaczenie

Ogólnie pomysł nie wypalił. Wiecie, sama idea pisania recenzji jest świetna, ale nie czuje satysfakcji, kiedy ponad 60% osób pisze komentarze tylko po to, by zostawić link do siebie. Nie lubię czegoś takiego. Wolę, gdy faktycznie komuś się przydała moja opinia przy zakupie książki.


Więc co się zmieni? Głównie to, że blog będzie przeznaczony do mojej motywacji w języku angielskim. Codziennie, albo w wyznaczonych terminach będę pisała co udało mi się zrobić, co planuje. Stworzę sobie kącik ze słownictwem, ze swoim sposobem do nauki. Może niektórych też on zachęci. A wiadomo, jak się pisze dla kogoś, to sam człowiek się uczy. Obok oczywiście będą etykiety, linki do etykiet, więc będzie sobie można szukać.


Co będzie z angielskiego i dlaczego?


Będę miała dużo czasu wolnego. W zasadzie już teraz mam wolne czw, pt, sb, nd, niedługo dojdą też poniedziałki. Więc żeby się nie lenić czytam książki po angielsku, piszę na Lang-8 i oglądam filmy na youtube, ale to ZA MAŁO. Wiecie, rok czasu porządnej nauki, a ja jakiś wielkich efektów nie widzę. Zgadza się, spore postępy zrobiłam, bo 1 tom light novel po ANG czytałam rok, drugi tom miesiąc, trzeci w tydzień, a wczoraj przeczytałam połowę kolejnej, jutro zamierzam skończyć. Jeden tom ma ok. 200-250 str. Poza tym rozmawiam po angielsku z sobą, piszę z ludźmi swobodniej, ale wg testów wciąż jestem na B1 :(


Jeśli ktoś chce uczyć się ze mną, to oczywiście zapraszam. 4 dni wolnego, więc chcę przynajmniej przez 3 robić coś porządnego, a w innych trochę luźniej, na zasadzie zabawy. Mam nadzieję, że mi się uda!
Jeśli ktoś chce czytać moje opinie na temat książek, serdecznie zapraszam na LUBIMY CZYTAĆ: http://lubimyczytac.pl/profil/173736/rolaka i na GOODREADS: https://www.goodreads.com/user/show/58021030-rolaka-ola-ri

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

© Agata | WS | x x.