Rolakatalog

"Nie prowokujcie kretyna, by napisał arcydzieło, a nuż mu się uda!" Stanisław Jerzy Lec

Podsumowanie #5 - Wrzesień 2016


PRZECZYTANYCH STRON: 3374
PRZECZYTANYCH NA DZIEŃ: ok. 112
RAZEM KSIĄŻEK: 10 książek + 8 tomów mangi
NAPISANE ROZDZIAŁY:
Naprawdę dobry wynik, choć liczony w zaokrągleniu. Sporo książek tylko kończyłam, więc większą część przeczytałam nawet w lipcu. Nie mniej sporo książek już zaczęłam a nie dokończyłam, więc jakoś da się policzyć.

A jak Wasze wyniki? Planujecie coś czytać w październiku czy idziecie z żywiołem?

6 komentarzy:

  1. Całkiem dobry wynik!
    Ja pewnie będę lecieć na żywioł albo ktoś stworzy mi listę książek do przeczytania.
    Pozdrawiam
    Biblioteka Tajemnic

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję wyniku ;)
    Zrezygnowałam z planowania książek na konkretny miesiąc na rzecz zbiorczych TBR na daną porę roku. Zobaczymy jak to się sprawdzi ;)
    „Zimowego monarchę” oraz „Ogrody księżyca” mam w planach - od dawna mnie te książki interesują ;)

    Pozdrawiam
    Kasia z bloga KsiążkoholizmPostępujący

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję pięknego wyniku :)
    O matko! Czytałaś Ludzi z bagien?!
    Zara lece obczajać, uwielbiam tę książkę, jest obrzydliwa xD
    Kasi recenzje

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję genialnego wyniku :D
    A poza Potterem, żadnej książki nie znam :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo dobry wynik! Zazdroszczę czasu na czytanie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To może nie czas, a to, że musiałam sporo jeździć i dlatego miałam czas tylko na czytanie :)

      Usuń

© Agata | WS | x x.