Rolakatalog

"Nie prowokujcie kretyna, by napisał arcydzieło, a nuż mu się uda!" Stanisław Jerzy Lec

Co się dzieje?

   Studia się rozpoczęły i, jak złe wróżby mówiły, przede mną cholernie ciężki semestr. Trochę byłam przygotowana na to, ale po części zaskoczyła mnie ilość pracy. Dopiero początek semestru, a ja już nie wiem, w co mam włożyć swoje łapy. Nawet na czytanie książek nie mam czasu, a co dopiero pisanie! Przerażające... Dlatego mam nadzieję, że kiedyś coś się tu pojawi, a póki co idę na odpoczynek blogowy, a męka studencka wita mnie z otwartymi ramionami, ale oby do marca i będzie już dobrze!

6 komentarzy:

  1. Życzę Ci szczęścia na studiach i więcej wolnego czasu!
    A tymczasem popatrzę na Twojego bloga :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Życzę Ci szczęścia na studiach i więcej wolnego czasu!
    A tymczasem popatrzę na Twojego bloga :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Do marca? Inżynierskie?
    Powodzenia! Łączę się w bólu, ale - damy radę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, licencjat, ale w lutym kończę 1 semestr tego roku i po nim przyjdą luźniejsze dni. Teraz mam napakowany plan, więc dlatego mówię, że do marca :)

      Usuń
  4. Powodzenia na uczelni - nie daj się im tam :)
    I wracaj do nas szybko.
    Pozdrawiam,
    Zaczytana Wiedźma
    ZaczytanaWiedźma.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie dam się!!!!
      Dzięki wielkie za pokrzepiający komentarz!

      Usuń

© Agata | WS | x x.