Rolakatalog

"Nie prowokujcie kretyna, by napisał arcydzieło, a nuż mu się uda!" Stanisław Jerzy Lec

Podsumowanie #4 - LBA


Dziękuję przeogromniaście za nominację Liśce z Książka tu, książka tam, ja sama nikogo nie nominuję, bo nawet nie mam pojęcia kogo.... Zawsze mam z tym problem, dlatego odpowiem tylko na pytania :)
Pytania:

1. Seria, której nie masz zamiaru kontynuować, to...?
Dary anioła. Skończyłam na tomie 3 i uwielbiałam tę serię, kiedy wzięłam się za czytanie 4 tomu, cholernie się rozczarowałam :(
2. Mowa jest srebrem, milczenie złotem. Która książka i/lub film sprawił(-a), że zaniemówiłeś (-aś)?
Na pewno "Zielona mila", jako film, wywarła na mni\e piorunujące wrażenie. Ostatnio doszli także "Ludzie z bagien", a w Krwawym piątku pisałam, że jest inny powód ku temu, by tego czegoś nie czytać. Nie raz, i nie dwa "Saga Pieśni Lodu i Ognia" Martina sprawiła, że musiałam zbierać szczękę z podłogi. I chyba tyle... Jeśli cokolwiek sobie przypomnę, to dam tytuły!
3. Czy piszesz coś swojego (opowiadania, książki, wiersze)?
Oczywiście piszę książki. Wszystkie posty dotyczące publikacji można znaleźć na samym dole w tagach "Katalog Rolaki". Piszę różne książki, więc zapraszam.
4. Masz zły humor. Pogoda pod psem, szaro, nudno, smutno... Co robisz, aby poprawić sobie humor?
Zazwyczaj oglądam anime, jakąś komedię na poprawę humoru, choć raz zdarzyło mi się włączyć horror i potem jedynie spać nie mogłam...
5. Jest noc. Budzisz się, a nad tobą ktoś stoi. Z nożem. A obok ciebie na poduszce leży książka. Postanawiasz się nią obronić. Co to za książka? I czy uda Ci się zablokować nią cios? :)
Kurcze, oczywiście, że to encyklopedia. Mam taką solidną, grubą i jasne, że bym zablokowała cios, jeszcze dobiłabym nią napastnika - i nie pytać, co w moim łóżku robiłaby encyklopedia.
6. Przetrwał(-a)byś apokalipsę zombie? :)
Nie.
7. Jaka jest twoja ulubiona fantastyczna postać? Wampiry, pixy, fairy, wilkołaki, czarodzieje etc.?
Hm... Ciężko odpowiedzieć, gdyż najbardziej z fantastyki uwielbiam smoki,a  poza nimi, to nie wiem. Na pewno podobają mi się krwawe wampiry i wilkołaki, ale chyba najbardziej cenię sobie książki, gdzie są nowe rasy, nowe stworzenia, których dotąd nie znałam.
8. Jaki jest twój ulubiony film?
To mnie zagięłaś... Nie mam bladego pojęcia. Na pewno kocham filmy Marvela, ale żeby wybrać ulubiony film, to się po prostu nie da...
9. Masz możliwość wejścia do świata książki i zostania jej bohaterem. W jakim świecie książkowym chcesz żyć? ;)
W żadnym. Książkowe światy są piękne, ale nie wiem, czy bym chciała w którymś żyć. Może w Harrym Potterze, ale też pewna tego nie jestem.
10. Główna postać z książki i/lub z filmu się rozchorowała. A ty jesteś osobą, która ma ją/go zastąpić. W czyją postać chciałbyś się wcielić?
Belli ze Zmierzchu! Od razu bym się przytuliła do Jacoba, a co tam!
11. Którego bohatera książkowego/filmowego/ serialowego chciałeś(-aś) w myślach i dlaczego? ;)
To akurat nie książka, a manga, a mianowicie "Kingdom". Otóż jestem cholernie ciekawa, czy pewien paring będzie miał miejsce i jestem ciekawa, co główny bohater myśli o towarzyszce w boju...

4 komentarze:

  1. Piąty tom DA był lepszy niż 4, ale to i tak już nie to samo, co pierwsze 3...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obecnie młodzieżówki mi się znudziły, więc pewnie nie będę się już więcej brała za tę serię :) Ale dzięki za info!

      Usuń
  2. Mną "Zielona mila" też nieźle wstrząsnęła! Muszę w końcu zabrać się za książkę:)
    Ja muszę czekać, aż z powrotem do biblioteki za wędruje "Gra i tron". Tak w ogóle udało Ci się przeczytać wszystkie części Sagi Pieśni Lodu i Ognia?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, gdyż Taniec ze smokami tak mnie wynudził, że rzuciłam. Ogólnie tak samo Uczta dla wron, ale Ucztę udało mi się skończyć, a z kolejnym nie dałam rady...

      Usuń

© Agata | WS | x x.