Rolakatalog

"Nie prowokujcie kretyna, by napisał arcydzieło, a nuż mu się uda!" Stanisław Jerzy Lec

KONKURS na koniec wakacji!


Warunkiem przystąpienia do konkursu jest spełnienie punktów zawartych w regulaminie i karcie zgłoszeniowej!!!

REGULAMIN:
1) Organizatorem konkursu jestem ja, Rolaka z rolakatalog.blogspot.com
2) Za zakup i wysłanie nagrody odpowiadam JA
3) Nie wysyłam nagrody poza granice Polski
4) Udział może wziąć każdy
5) Nagrodą w konkursie jest egzemplarz kieszonkowy książki Stephanie Chong "Zmysłowa gra"
6) Konkurs trwa od 24.08.2016 do 31.08.2016 do godziny 23:59. Zgłoszenia nadesłane po tym terminie nie zostaną przyjęte.
7)  Warunkiem uczestnictwa jest bycie lub dołączenie do obserwatorów bloga i/lub Facebooka
8) Pytanie konkursowe brzmi:  Z czym kojarzy Ci się koniec wakacji?
9)W zgłoszeniu (w komentarzu pod tym postem), trzeba podać pod jakim nickiem obserwuje się blog, i/lub Facebook'a oraz swój adres e-mail.
10) Zwycięzcy zostaną wyłonieni w drodze losowania.
11) Wyniki konkursu zostaną opublikowane w osobnym poście, w ciągu 3 dni od daty zakończenia konkursu.
12) Zwycięzca ma 4 dni na wysłanie adresu wysyłki w przeciwnym razie książka powędruje do kolejnego wylosowanego

ZGŁOSZENIE:
Zgłaszam się!
Obserwuję jako...
Koniec wakacji kojarzy mi się...

28 komentarzy:

  1. Zgłaszam się.
    Obserwuję jako Freya, na facebooku Jade Hałas.
    Link jest pod stroną nie wiem jaką, bo nie napisałaś, o jaki link biega.
    Wakacje kończę dopiero w październiku. Koniec wakacji kojarzy mi się z bieganiem po sklepach i kupowaniem wszystkich potrzebnych rzeczy (od kosmetyków i detergentów począwszy, na talerzach kończąc), aby przez kolejne dziewięć miesięcy móc przeżyć w społeczności akademickiej; z szukaniem transportu, bo ktoś musi mi telewizor i kołdrę do akademika zawieść oraz z nerwami, których nie mogę utrzymać na wodzy, bo mam w tym czasie za dużo na głowie. Najlepiej byłby nie mieć wakacji wcale, bo z tymi ciągłymi przeprowadzkami to same problemy...

    Mój mail: tamczytam@gmail.com
    Pozdrawiam,
    http://tamczytam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj koleżanko po fachu. Też jestem studentką i rozumiem twój ból, choć tyle dobrego ze mną, że mieszkam na stancji a nie w akademiku!
      A link niepotrzebny, trochę poprawiałam regulamin itd i nagle totalnie zapomniałam usunąć tego punktu.

      Usuń
  2. Książkę już mam, więc życzę powodzenia innym uczestnikom konkursu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Książka nie jest żadną nowością, ale skoro mam, leży na półce, to może akurat wpadnie w czyjeś łapki! ;) Może następnym razem trafi się okazja :)

      Usuń
  3. Zgłaszam się!
    Obserwuję jako Aneta Adamczuk
    Koniec wakacji kojarzy mi się z deszczową pogoda i ogólnym przygnębieniem.

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. Może następnym razem będzie okazja do wzięcia udziału :)

      Usuń
  5. Zgłaszam się!
    Obserwuję jako Oliwia Natsuki, na facebooku również, ale to moje prywatne konto, więc nie będę tu pisać nazwiska.
    Dla mnie koniec wakacji nie kojarzy się z deszczową pogodą, ponurym nastrojem, czy powrotem do tzw. "więzienia". Wracam do szkoły, do moich przyjaciół, do środowiska, w którym czuję się dobrze, a ostatni dzień sierpnia spędzam w gronie najbliższych, by stworzyć miłe i radosne wspomnienia. Staram się chwytać każdy dzień i sprawiać, by był udany i radośnie spędzony.
    Koniec wakacji kojarzy mi się z zachodem słońca. Tak jak dzień się kończy, tak i wakacje muszą dobiec końca, ale przecież słońce znowu wschodzi. ;) Co roku staram się obserwować to przepiękne zjawisko, które ma w sobie trochę magii. Wtedy myślę sobie jedno życzenie, które pomoże mi w zbliżającym się roku szkolnym.
    Pozdrawiam :)

    Mój mail: pszola13@gmail.com
    ♐ Oliwia Natsuki ♐

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. [3]
      Wiedziałam, że weźmiesz udział! ;)

      Usuń
    2. Ja miałam nie wziąć udziału? Ja? XD Oczywiście, że biorę. Skoro można wygrać książkę! Pomińmy fakt, że już mało miejsca jest, ale co tam :D

      Usuń
  6. Zgłaszam się!
    Obserwuję bloga jako: Gab riela
    gabolek000@o2.pl
    Koniec wakacji kojarzy mi się z nadmierną opalenizną, zwaną przeze mnie "na murzynka".

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. [4] Murzynka? Ludzie... Ja nigdy się nie opaliłam. Biała jak trup jestem!

      Usuń
  7. Zgłaszam się!
    Obserwuję jako: Megami R.
    Koniec wakacji kojarzy mi się z odpoczynkiem i nadrabianiem książkowych zaległości! Poza tym to błogi czas, spędzony nad morzem (jeśli pogoda dopisze). Od dzieciństwa wakacje kojarzą mi się z szumem fal, zapachem morza (głównie soli), wiatrem we włosach, promieniami całującymi skórę (choć ja od zawsze jestem białą "córką młynarza") i... watą cukrową! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i jeszcze mój email: magdalena.robert@o2.pl

      Usuń
    2. [5] Witam, witam! Ojej, jaka ciekawa odpowiedź!

      Usuń
  8. Zgłaszam się ☺
    Obserwuję jako Elżbieta Bieniek
    Koniec wakacji kojarzy mi się z bieganiem za zeszytami, książkami i wszystkim co potrzebne do szkoły 😚

    OdpowiedzUsuń
  9. Zgłaszam się!
    Obserwuję jako... Beata Kandzia
    Koniec wakacji kojarzy mi się... z powrotem dzieci do szkoły, z artykułami szkolnymi w sklepach i tłumami mam z dziećmi robiącymi potrzebne do szkoły zakupy, z powrotem z urlopów oraz z końcówką lata, a także z miłym czasem, kiedy zbliżają się moje wrześniowe urodziny :), więc książkowy prezent sprawiłby radość ;).
    E-mail: beatakandzia@gmail.com
    Pozdrawiam
    Beata Kandzia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. [7] Rozumiem, co masz na myśli, ale losowanie, więc tylko można liczyć na szczęście!
      PS. Wszystkiego najlepszego

      Usuń
    2. Dziękuję bardzo i oby za szczęśliwą siódemkę :). Wiem, że losowanie będzie, tak tylko wspomniałam, że ze zbliżającymi się urodzinami kojarzy mi się końcówka lata :)

      Usuń
  10. Zgłaszam się!
    Obserwuję jako: Wiktoria Guziewicz
    Lubię na fb jako: Dagmara Męcina
    Mail: vicky-7@o2.pl
    Koniec wakacji kojarzy mi się z większą liczbą przeczytanych książek i większą aktywnością fizyczną :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. [8] Ja też w wakacje zawsze czytam więcej :)

      Usuń
  11. Zgłaszam się!
    Obserwuję jako... Zaczytana56 MamaDela
    Koniec wakacji kojarzy mi się... z krótszymi już dniami i chłodniejszymi wieczorami, jak i porankami oraz z łapaniem promyków słonecznych, czyli częstym przebywaniem na dworze i korzystaniem z jeszcze ostatnich letnich słonecznych dni. Ten czas to dla mnie też wspomnienie kilku bliskich osób z rodziny, którzy właśnie pod koniec wakacji niestety odeszli z tego świata. Kończące się wakacje są znakiem nadchodzących zmian i wiele rzeczy jest nowych, wprowadzanych w życie, tak jak np. rozpoczęcie przez dzieci nauki w kolejnych klasach.

    OdpowiedzUsuń
  12. Zgłaszam się!
    Obserwuję jako... Peter49 Ceniacyksiazki
    Koniec wakacji kojarzy mi się... z kończącym się latem i zbliżającą się jesienią, z zakończeniem żniw i przygotowaniami do wykopków, z dożynkami, które są podziękowaniem za minione żniwa oraz z tym, że niedługo będzie się trzeba znów cieplej ubierać :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. [10] w ostatniej chwili się udało! :)

      Usuń

© Agata | WS | x x.